Filtr vozidla
 
 

Jak nakupovat

Nakupování na našich stránkách není nějak obtížné, ale přesto jsme si dovolili pro Vás připravit stručný návod, kde se dozvíte všechny potřebné informace k tomu, jak dovést objednávku do úspěšného konce.

1. Vybrání zboží

Pro co nejrychlejší a nejefektivnější nakupování jsme pro Vás připravili v levém horním rohu filtr, kde jednoduše zadáte Značku > Model > Rok výroby > Submodel > Motor a náš filtr Vám vygeneruje všechny produkty, které máme pro daný vůz. Jestli-že budete mít jakýkoli problém nebo dotaz, neváhejte se na nás obrátit skrze e-mail simix@simix.cznebo telefonicky na čísle 224 936 586.

2. Vložení zboží do košíku

Jakmile si vyberete zboží, které chcete, tak zadáte do příslušného políčka množství a kliknete na tlačítko ,,Koupit". Po kliknutí se Vám zboží přidá do košíku a zobrazí se Vám potvrzení o úspěšného vložení.

3. Košík

  1. Do košíku se dostane po kliknutí na ikonku košíku, která je na stránkách nahoře vpravo. V košíku uvidíte ,,Obsah objednávky", kde si můžete zkontrolovat produkty a upravovat jejich množství.
  2. V druhém kroku objednávky zboží vyberete způsob platby a dopravy.
  3. Ve třetím kroku zadáte fakturační popřípadě dodací adresu, pokud se liší od fakturační.
  4. V posledním kroku je finální překontrolování objednaných produktů, zadaných adres, poznámky apod. Pro dokončení objednávky je potřeba ještě zaškrtnout políčko, že souhlasíte s obchodními podmínkami. Následně objednávku potvrdíte.

4. Potvrzení objednávky

Vaše objednávka Vám bude obratem odeslána na email a bude zaevidována v našem systému. O průběhu vyřizování objednávky budete průběžně informování pomocí mailových zpráv.

5. Jak zaplatit převodem na bankovní účet?

Pokud si jako platební metodu zvolíte převod na bankovní účet tak se Vám po odeslání objednávky zobrazí informace objednávky, kde budete mít ve spodní části sekci ,,Způsob platby", kde naleznete číslo bankovního účtu a variabilní symbol. Stejně tak se Vám toto zašle v potvrzovacím e-mailu.

6. Můj účet

Pokud jste na e-shopu registrováni, můžete si ve vašem účtu zkontrolovat ,,Historii objednávek", kde vidíte veškeré informace o proběhlých objednávkách.Je zde možnost upravovat vaše osobní údaje, heslo nebo fakturační a dodací adresy.